Comisia Federală pentru Jocuri de Noroc (CFCG) a renunțat la procedura privind presupusa publicitate la jocuri de noroc neautorizate în Elveția de către furnizorul online “Stake”. Examinarea atentă a cazului a arătat că prezența Sauber Motorsport AG (Sauber) în mass-media cu sigla “Stake” nu contravine legii din mai multe motive. Decizia nu reprezintă un precedent.
În lumea Formulei 1, echipa Sauber își afișează logo-ul partenerului și sponsorului său, “Stake”. Sigla “Stake” poate fi văzută pe mașini, echipamente de curse, site, rețele de socializare și în emisiunile în direct ale televiziunii elvețiene RSI despre echipa Sauber. Suspiciunile că Sauber făcea reclamă la “Stake”, un furnizor de jocuri de cazino online neautorizat în Elveția, au motivat Secretariatul CFCG să demareze o investigație la începutul anului 2023.
Conceptul de “reclamă” include și sponsorizarea. Oferta de jocuri online de la “Stake” nu este autorizată în Elveția, fiind pe lista jocurilor blocate de către CFCG. Când au decis dacă este o infracțiune conform legii, CFCG a luat în considerare mai multe criterii pentru a stabili legalitatea publicității.
Concluzia a fost că acțiunile Sauber nu reprezintă publicitate ilegală conform Legii privind jocurile de noroc, așa că procedura a fost abandonată. CFCG va continua să investigheze cu atenție orice caz suspect de publicitate pentru jocuri de cazino neautorizate.
Directorul echipei, Alunni Bravi, a declarat că nu este îngrijorat de începerea anchetei și de amenda potențială, deoarece respectă întotdeauna legile, inclusiv cele din Elveția. Au luat toate măsurile necesare pentru a le respecta.
Source link